2011. augusztus 7., vasárnap

Nagy teherautók

Nagy Teherautók:
Körülbelül 1500 különböző teherautók. A hosszú, pótkocsik, némelyik pótkocsik, buszok, kisteherautók és így tovább. 90%-a dobozban. A teherautók különböző árakat, sokan állnak kezdve 80 cent. Ha van még elfogadás kedvezmény. Ki vesz például 10 kamion kap egy ingyenes, stb teherautókat nyomtatott reklám korlátlan lehetőséget, sör, étel és így tovább. Ha meg szeretnénk nézni, és gyűjtsd össze ezeket a teherautókat Berlinben. Ellen Porto csere is szállítás. Több mint 65 képet. Mivel én meg ez az egész nem, meg lehet nézni ezeket a szép nagy és éles otthonom. Visszaadja a címe a honlapon elérhető egy külön e-mail, ha valaki érdeklődik. Ezután kérjük, értesítse szerény. Teherautók már a csomagolás a 0,70 cent. Teherautók mind kicsomagol és unplayed, csak akkor lehet kezelni annak érdekében, hogy nekik jobb az üveg kirakat. Én vagyok egy privát eladó - nem egy kereskedő! És én is vásárolni eredeti csomagolásban teherautó, de csak akkor, ha még soha nem láttam tiszta fotókat, mert a fotók kivétel nélkül, semmi!
Ár: VB