2011. május 27., péntek

Warhammer - Lizardmen Hadsereg (beleértve a 2 hadsereg Könyvek)

Warhammer - Lizardmen Hadsereg (beleértve a 2 hadsereg könyvek):
Én ajánlom kezdetét, Lizardmen hadsereg Warhammer Fantasy. Egyes termékek még eredeti dobozában.
Összességében elmondható, hogy a készlet a következőkből áll:
Box:
1 Skink - Einheitenbox
1 Sauruskriegerbox
A szalamandra
1 Teradonreiter
1 db Regiment alapjai

kibontva, de unzusammengebaut:
A szalamandra
1 Teradonreiter
1 hős carnosaurida (derCarnosaurus áll össze)

összeszerelt
3 skinks (Zinnmodelle)
1 Skinkpriester (Zinnmodell)
1 ezred Sauruskrieger

Ott van még a jelenlegi és a korábbi könyv hadsereg.

Mivel az ÖVP egyedül közeledő termékek már az ár közel az én ötletem, úgy gondolom, hogy az ár valós.
Én is hajlandó szóba állni velem hagyni.
Jó lenne, ha valaki azt találja itt, hogy azt akarja, hogy vigyázzon a hadsereg.

Ez egy privát eladás, és ezért én nem vállal garanciát vagy garancia értéke. Én vesichere minden, de a helyességét nyilatkozatot.
Ár: 125 EUR VB