2011. május 27., péntek

Pins, rögzítésre + kulcstartó folyamatosan keresik

Pins, rögzítésre + kulcstartó folyamatosan törekedett:
Én folyamatosan keresem tűk és rögzítésre nélkül nem nyomtatott, valamint a legfontosabb támogatói mindenféle bel-és külföldön egyaránt. A másolatok is lehet több két-, mind null problemo. Ki volna nekem valamit, értesítsen minket bármikor, aztán majd meglátjuk. Én vagyok a berlini és egy nagy, részletes honlap az interneten. Adok a címet mail-en keresztül. Köszönöm a sok nagyszerű és köszöntöm mindazokat, akik olvasták a hirdetést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy én vagyok alapvetően csak a dolgokat, hogy én is tisztán látni, hogy lásd a képeket. Nincs kép alapvetően semmi! Rögzítésre / pótkocsik kell egy gyűrűt vagy kampót, ahol tulajdonítanak kulcsokat. Ezen felül, ezek a dolgok a top érdekében. Én is!
Ár: VB