2011. június 16., csütörtök

Meglepetés tojás adatok

Meglepetés tojás adatai:
Gyűjtök, swap, vásárolni és eladni Ü-Ei-számok mindenféle, de én nem vagyok kereskedő, amit csinálok, minden magán. Szóval én is vásárolni a teljes gyűjtemények, például a szintén örökségek, stb keresem a szám, még a közepesen kemény műanyag számok, Németországban és külföldön egy darabban, így nem plug-in adatokat. Kérjük, ne OB tojás játék. Kinek volna érdeke, hogy vásárolni alacsony számokat vagy számok, hogy megszabaduljon, azt bármikor fel velünk a kapcsolatot e-mailben, én leszek a kapcsolatot mindig. Több mint 50 különböző felvétel rendelkezésre áll, azt mindig küldjön e-mailt. Amit mindig is tömegesen, keresek a legjobb zsákok vagy kamion, a tojás üres kapszulák OB, ahol a számok voltak benne. Legyen szó akár piros, zöld, sárga, kék vagy más módon egy szín, és függetlenül attól, hogy kerek, szögletes, ovális, vagy bármi, én wurscht.Auch az üres kapszulák Maxi-tojásokat folyamatosan keresnek tömegesen. Postai költségeket fedezi, és van is egy adomány, mint egy köszönet érte. Amit nem hiszem, azonban nem elégségesek postaköltséget, mert én általában nem fizetnek extra postaköltség. Szóval várom a sok üzenetet, és üdvözlet mindenkinek, aki olvasta a hirdetést. Egyébként nekem is van egy nagy személyes honlap, ahol láthatjuk mindent. Ez a honlap címét a magánlevél. Mit tettem elfeledett, de fontos számomra, hogy én vásárolni csak karakterek láttam előtt legalább tiszta képeket. Nincs kép semmi! By the way, az a sok számok üres, így teljesen új, hogy soha nem volt forgalomban. Mi is érdekel engem, az autók, vonatok és rejtvények a tojást, és én is kínálnak mindent. Szórólap is mindig érdekelt engem!
Ár: VB