2011. június 3., péntek

2 € a PP (tükrös)

2 € a PP (tükrös):
Ajánlani az én privát kollekció egy 2 eurós érmét

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120732822479&ssPageName=STRK:MESELX:IT

Ön ajánlatot egy 2 Euro darabot Belgium 10 éves a Gazdasági és Monetáris Unió Az Echtheitszerifikat PP ..... ......

Leírása az érme:

Norminalwert: 2 €
Súly: 8,50 g
Átmérő: 27,75 mm
Minőség: Proof (tükrös)

Első: A stilizált képe egy alak, a szimbólum menchlichen megjegyzi, körülvéve az ország nevét, a felirat EMU 1999-2009 és a 12 csillag ...

Vissza: Térkép az Európai Unió 12 csillag és a névleges preferencia 2 € ..

Tanúsítvány: A pénzügyminiszter biztosítja, hogy a forgalomban az érme 2 Euro 2009-ben polietrer lemez dombornyomott, és ki Limited 10 éves fennállásának megünneplésére az Európai Monetáris Unió 6000 db Szigorúan ....

Ugyancsak óvatosnak én más aukciók Ebay, én vagyok az én eladási érme gyűjtemény ....

Saját image fájl túl nagy látni idebent .. én is megpróbálom.
Boldog vagyok, hogy küldje el további képek kérésre ...
Én sok érmét, hogy én legyen tiszta, és egyszer szerint Ebay ... köztük két aranyat € EMU 10 év, 2 € db INPP, a Római Szerződés által az egyes országok, 10 € Siber érmék és pénzérme-sorozatokat is ... A iterested azt kérdezni ...
mfg
Ár: 1 EUR